Każda konferencja, targi czy szkolenia to świetna okazja by promować swoją firmę i wyróżnić się na tle konkurencji. Warto więc przygotować się nie tylko merytorycznie, ale także wizualnie. Z pomocą śpieszą gadżety reklamowe! Oto kilka wskazówek co zabrać aby przyciągnąć oko potencjalnego klienta.
Torby reklamowe, oczywiście z twoim logo. Moda na bycie eko cały czas obowiązuje, więc torby płócienne będą idealne, aby pomieścić ulotki i drobne gadżety, które zamierzamy wręczyć klientom.
Breloczki, smycze, kubki, długopisy czy notesy to ponadczasowe gadżety, pozytywnie odbierane przez klientów. Dodatkowo, są praktyczne bo używane przez klienta, a dzięki temu oglądane również przez inne osoby. Trudno wyobrazić sobie stoisko bez tego typu podarunków, a i klienci w pierwszej kolejności sięgają po tradycyjne upominki.
Gadżet osobisty to świetny nośnik identyfikacji wizualnej po zakończonej konferencji. Klienci identyfikują się z takiego typu gadżetem i mają wrażenie, że prezent rzeczywiście był przeznaczony dla nich. Do gadżetów osobistych zaliczyć można praktycznie wszystko, co nie ma zastosowania biurowego. Należy wybrać go w sposób odpowiedni i dopasowany do danej grupy odbiorców.
Często zapominany, a jednocześnie niezbędny podczas każdej konferencji - identyfikator. Organizatorzy wydarzenia lub firmy prowadzące wykłady powinny zadbać o estetykę i klasę identyfikatora, a przy okazji o prawidłową prezentację i prestiż firmy. Każdy posiadacz dobrej jakości identyfikatora będzie czuł się wyróżniony.
Cukierki reklamowe z logo to coraz częściej spotykany sposób reklamy, zwłaszcza na stoiskach w czasie targów. Słodkości lubi każdy i każdy z chęcią sięgnie po słodycze. Dobrej jakości cukierki i piękne logo na etykiecie zagwarantują zapamiętanie.
Każde spotkanie biznesowe to spotkanie z potencjalnym klientem. Podczas takich okazji postaraj się, aby było widać Cię z daleka. Pamiętaj też, że oprócz banerów i ulotek, warto zabrać także upominki, dzięki którym klienci Cię zapamiętają i będą dalej reklamować.